Konkurranse i bloggen min!!!

Standard

Juhuuu! Plutselig hadde jeg passert 5000 besøkende i bloggen min 😀 Det må jo feires! (Må vel si jeg ikke hadde trodd det da jeg startet opp i fjor vår) Så hvis du skriver en kommentar til dette innlegget får du ett lodd i trekningen om en navnebukse i str 0-4 år. Hvis du i tillegg linker til bloggen min og skriver et innlegg i bloggen din om det så får du 2 lodd 😉 Den 15. mars vil jeg trekke en vinner, så husk å legge igjen kontaktinformasjon og fortell om du har linket eller ikke.

Og om du trykker på «bukser» i kategoriskyen min kan du se hvordan navnebuksene jeg har laget til nå ser ut!

Ett svar »

  1. Å tenk å få vinne en av de nydelige buksene du syr da. Tror gutten her hadde blitt veldig fornøyd også da ja.

    Gratulerer så mye med så mange besøkende. Jeg har linka til deg i bloggen min, så kanskje du får enda flere besøk.

  2. Måtte jo bare legge inn en kommentar her. Får jo snart ett «tantebarn» til, og hva kan være bedre gave enn en orginal fra deg! 😀

  3. Du er så utrolig flink og kreativ. Så hadde vært stolt av å ta på min Mathilde et par navnebukser 🙂

    Har ingen blogg å ligge linken ut på, så får krysse dobbelt så mye at jeg vinner super stilig bukse fra deg..

  4. Hei! Og gratulerer med 5000 besøkende!!
    Jeg blir gjerne med i en konkurranse om å vinne en av de fine buksene som du syr. De er så utrolig stilig.
    Skulle gjerne lagt ut link på min blogg.. men..kremt.. har ikke blogg jeg 🙂

    Klem

  5. Hei, du! Gratulerer med gode besøkstall. Ikkje så rart med så mykje flott å vise fram 🙂 Vemund vil gjerne at mor vinn ei bukse 😉

    MVH Wenche

  6. Hei Gry! Takk for sist. Jeg vil gjerne vinne ei slik fin bukse til Ida. Jeg har ingen blogg selv så jeg får ikke linket deg. Hils til resten av familien:-)

    Klem Hanne

  7. Hei Gry 🙂 Så stilig at du har passert 5000 besøkende på bloggen!! Jeg har ingen blogg å linke deg på, sååå da blir det vel ett stk lodd på meg og så krysser jeg fingra for at jeg vinner en sånn flott navnebukse til Leon 😀

    Må innom og titte i ny og ne! Du er så flink og kreativ!!!

    Klem

  8. heisann.
    her var det masse flott! Ikke rart du har hatt så mange besøkende det siste året.
    Vil gjerne være med i trekningen, både en og to ganger. Linker derfor til deg i min egen blogg =O)
    keep up the good work – du er en inspirasjon!!

    klem

  9. Kjempefine bukser! Og jentene mine som vokser så fort for tiden – vi trenger å vinne! Har linket til give awayen din, to lodd til meg.

  10. Syns dette var en kjempe flott side. tenk at jeg ikke har sett den før.. 🙂 jeg lager et innlegg i min blogg om din blogg jeg 🙂
    (mariepusen.blogspot.com)

    klem fra strikkedame.

  11. Hei..
    Gratulerer masse, så gøy å ha så mange som ser på bloggen din. Men så er du en kreativt flink sjel da.. Spennende å se på produktene dine, kunne ønske jeg var like flink som deg 😉 Jeg drømmer om å vinne en bukse:-)
    Kos deg masse..
    Psss, du kjenner meg som juligutt;-)
    Klem Pia

  12. Tilbaketråkk: Bloggry`s blogg « Pieces of me.

  13. Gratulerer med 5000 besøkende!
    Jeg har linka til deg på bloggen min. Og håper Eliah blir en heldig vinner av de søte buksene dine!

    Du er superflink!!

    Klem Margrethe (fregne)

  14. Kjempefin blogg!!
    Maja krysser fingrene og håper hun vinner en navnebukse 🙂
    Jeg linker til deg på facebook også jeg, så får vi to lodd 🙂

    Hilsen Maja og mamman 🙂

  15. Gratulerer så mye med 5000 besøkende!!!
    Jeg tar gjerne et lodd om de superfine navnebuksene. Oliver ønsker seg veldig en sånn 🙂

    Klem fra Marianne (marisko)

  16. Heia !! Jeg er mektig imponert !! 🙂
    Om ikke jeg skulle være den heldige, så må jeg få bestilt en av deg 😉

    Elisabeth (gulen)

  17. Er på en blogg runde hvor jeg begynte på en blogg jeg er fast følger av, klikket på en tilfeldig i blogglista hennes, da kom jeg til Fregne. Hun hadde skrevet om bloggen din og da måtte jeg inn å kikke. Utrolig fine klær du syr, spesielt kule var navnbuksene.

  18. Hei Gry
    vi vil selfølgelig være med i konkuransen :-).
    Emil er storfornøyd med buksen sin, den er allerede godt brukt.
    Har fått mye skryt for den så håper selfølgelig på en til;-).
    Du har en kjempefin blogg! Har desverre ikke blogg selv, men skulle selfølgelig ha postet en link til siden din hvis jeg hadde 🙂

  19. Hei Gry!
    Så utruleg flink du er! Må sei eg er mektig imponert over kleda du lagar. Ikkje rart du har mange besøkande 🙂

  20. Hei Gry!
    Kjempe masse flott du lager. Har ikke blit så mye sying på meg, tror jeg skal holde meg til hekling og strikking. Tror det er det jeg er best i :o)

    Selv har jeg også begynt å blogge litt. Tenkte jeg skulle prøve å vise produktene mine på en annen måte enn bare på fjesboken. Prøve å nå frem til andre brukere.

    Så jeg nevnt din blogg i et innlegg på siden min.
    http://www.mollys-design.blogspot.com

    Mvh Charlotte

  21. Det er lenge sia æ har vært inne på sida i, men jammen har du blitt flink Gry!!!!! Mektig imponert!!!! Æ for min del har begynt å strikke kjole til mæ sjøl. Spørs om den noengang blir ferdi… Jajaja. Sees vi til påske tro???? Hadde vært trivelig!!! klem fra Gerd

  22. Tilbaketråkk: 2010 in review « Bloggry’s Blog

Legg igjen en kommentar