Så smått i gang igjen :)

Standard

Nå er jeg endelig litt i gang igjen, og begynner å finne tilbake til sylysten 🙂 Sydde en barselgave til noen venner i Norge i jula (som jeg glemte å ta bilde av før jeg sendte) og sydde litt småtteri til noen vi var på besøk hos her i helga. Kjekt å bare sette seg ned og sy noe på en times tid bare for gøy! Så nå skal jeg få sydd ferdig etuiet til Kindle-brettet jeg fikk til jul (som er såvidt påbegynt) og ei jakke til meg selv som jeg må få tak i litt svart ullstoff for å få ferdig. Så det blir nok en Manhattan tur på meg snart til Mood 🙂

Her er bilde av det jeg sydde i en fei på søndag. Bukse i str 4-6 mnd og lue i str 2-4 år. Stoff: Babykord og ribb. (Proporsjonene blir liksom bittelitt feil her, lua er ikke stor, altså)

IMG_0920  IMG_0922

Legg igjen en kommentar

