Og vi klipper og vi klipper…

Standard

Som de fleste sikkert har fått med seg, så har vi jo flyttet til New York. Så langt har det ikke blitt noe sying på meg dessverre, for andre ting har liksom vært litt før på prioriteringslista. (Hva?! er noe viktigere enn å sy?!) Men nå er vi endelig ferdig utpakket, og jeg har konstatert at maskinene ikke virker uten en converter som kan gjøre om 220 til 110 volt. Så nå er Converter bestilt på nett, og den skal komme i posten i morgen. I mellomtiden klipper jeg 🙂

For jeg har nemlig sagt ja til å stille med salgsbod på skolens marked den 3. november… Galskap? Ja. Under 2 uker, og jeg har ikke maskin å sy på ennå. Krysser fingrer og tær for at converteren kommer i morgen, og at den virker 😉

2 responses »

    • Hehe… Ja, det er vel litt galskap 😀 Men da har jeg litt press på meg til å komme i gang, også møter jeg kanskje andre med samme interesse 😉

Legg igjen en kommentar

