Retro bilbukse

Standard
Retro bilbukse

Denne fant jeg plutselig igjen bildene av, og kom på at jeg har glemt å legge inn her… Den skulle egentlig være en veldig forsinket barselgave til søskenbarnet mitt Stian sin sønn, men så har jeg blingset litt på str så i stedet for å være str 86 ble det mer 104-110. Jepp, det er mulig! Glemte nemlig å forkorte beina når jeg skulle sy på bilstoffet nederst 😉 Jaja, jeg kastet meg rundt og sydde en ny bukse til han (som jeg ikke husket å ta bilde av) og ga denne til nevøen min på 4 i stedet 😉

Legg igjen en kommentar

