Inspirert til litt redesign

Standard
Inspirert til litt redesign

På torsdag var jeg på inspirasjonskveld med Frk pigalopp i regi av Bærekraftig liv på Landås. Kjempespennende å se hva hun har fått til, og jeg fikk et lite dytt til å være litt flinkere med redesign selv 🙂 Så på fredag kveld kl 2315 når jeg egentlig var på vei til å legge meg beynte jeg å rydde litt i t-skjortene mine (jada, jeg kommer ofte på sånne ting da) og der fant jeg ei t-skjorte jeg kjøpte på salg for ca 2 år siden fordi den var så billig, og som jeg har brukt sånn ca 1 gang fordi den ikke passet… Jeg fikk en idè, og vips så ble t-skjorta ved hjelp av noen stoffrester til en sommerkjole som jeg har bodd i de 2 siste dagene 😀 (Var i seng før kl var 0100, så det tok ikke så lang tid heller)

Materialer: Stripete t-skjorte, rød ribb og rester av svart isoli.

Mønster: Oppi mitt eget hode, etter prinsippet mål, klipp og prøv…

 

4 responses »

  1. Takk 🙂 Som du ser har jeg endelig fått laget meg en egen kategori for redesign, for jeg har jo faktisk gjort litt av det før også. Litt lettere å finne nå 😉

Legg igjen en kommentar

