Pannebånd når sommeren ikke kommer…

Standard
Pannebånd når sommeren ikke kommer…

Luesesongen bør vel snart være over, men noen dager er det rett og slett for kaldt for små (og noen store) ører å gå helt barhodet. Her er et knippe pannebånd som sitter godt, og passer fra ca 2 år og oppover. Hvor langt oppover kommer vel litt an på hodestørrelsen, men de passer fint på mitt hode uten å stramme for mye i allefall 🙂 (God stretch i disse) Siden jeg holder på å sy opp stoffene mine og gjerne vil bli kvitt litt av det jeg syr nå, selger jeg disse for kun kr 50,- per stk. Her skulle det være noe både for gutter og jenter, og jeg kommer nok til å sy flere i ulike stoffer. Legger ut flere bilder i dette innlegget når de kommer.

Legg igjen en kommentar

