En liten bukett med ull-luer

Standard
En liten bukett med ull-luer

Sydde 4 jentete «halsluer» i ull, foret med bomull for en stund siden. 2 av de forsvant til nye eiere før jeg kom på å ta bilde av de, men de er i samme stil, bare lilla. Disse 2 er til salgs for kr 250,- og passer fint for aldersgruppen 2-6 år 🙂 De er gode og varme, så sesongen er vel strengt tatt over (håper jeg!) men siden jeg flytter utenlands om noen mnd prøver jeg å sy unna litt av stofflageret mitt 😉 Så hvis noen vil sikre seg gode, varme og søte jentete luer til neste vintersesong er det bare å ta kontakt! De er ikke riktig så «knalle» i fargen som de ser ut på bildet.

Legg igjen en kommentar

