Penkjolen

Standard

Penkjolen med stor P til Matilde 🙂 Og den (kremt) er jeg enda seinere ute med å legge inn i bloggen enn den forrige. Den sydde jeg til henne til jul i fjor. Kom på (som vanlig) i siste liten at hun skulle hatt en ny penkjole til jul, så denne ble sydd på lille julaften. Den passer heldigvis fortsatt sånn at jeg ikke behøver gjenta det stuntet i år. Denne gangen var det min egen kjole til julebordet som ble sydd dagen før, men det er en annen historie som kommer i et annet innlegg når jeg bare kommer så langt! Stoff fra Stoff & Stil, mønster fra samme sted.

Legg igjen en kommentar

