Kjole i Marimekko-stoff

Standard

Dette er en bestilling fra en nabo som jeg har sydd en god del for.  Nå hadde hun et sengesett i Marimekko-stoff som hadde feil mål for norske dyner, og det skulle bli kjole til jenta deres på snart 6 🙂 Og restene av stoffet får jeg beholde! Dette er skikkelig sommerlig stoff, og på ermene fant jeg et matchende grønt stoff. På kanten nederst har den fått en blondekant. Den dagen jeg tok bilder med min 6-åring som modell var det faktisk sol, så det ser nesten ut som sommer her 😉 Ble litt feil farger på stoffet av alt dette lyset, men har også tatt et nærbilde av stoffene sammen, så ser dere bedre. Den blir fin til våren/sommeren igjen, tenker jeg!

This slideshow requires JavaScript.

One response »

Legg igjen en kommentar

