Hverdagskjole/tunika til meg selv

Standard

Denne ble til for en god stund siden, men har bare glemt å blogge og ta bilde… Hver gang jeg kom på det lå den til vask 🙂 Så det eneste bildet jeg har, er tatt med mobilkamera inn i speilet i gangen som er fult av klissete barnefingermerker 😉 Mønsteret er onion 2007 med hette, og hvor stoffet kommer fra er jeg ikke helt sikker på, for det er kjøpt av noen privat over nett… Men det virker som det er god kvalitet i allefall 🙂

Må jo bare prøve å få tatt noen bedre bilder etter hvert, ser jeg 😉

Legg igjen en kommentar

