Sommer og ferietid!

Standard

Jippiii! Reiser til Bulgaria i morgen til sol og sommer 😀 Og litt sommerklær må man jo ha. Er veldig glad i tights om sommeren, så jeg har sydd denne til meg selv til bruk om kvelden og kjøligere dager her i Norge. Superkjapp å sy, men litt høy i livet for meg så burde egentlig justert den litt. Det får jeg gjøre når jeg kommer hjem, for nå ligger den i vaskemaskina 😉 (Og siden jeg stort sett bruker lange topper over er det jo ingen som ser at jeg må brette den ned uansett) Mønster og stoff er fra Stoff & Stil.

Legg igjen en kommentar

