Relansering…

Standard

Denne kjolen sydde jeg i fjor vår, men ble ikke helt fornøyd med baksiden, så jeg gjorde noen endringer. Det gjorde jeg forsåvidt i fjor sommer, men glemte å legge inn bilde av det. Nå har jeg omsider kjøpt meg en sømbyste, så det var jo en ypperlig mulighet til å ta noen nye bilder av den. Hjertet bak på ryggen er vel egentlig den største forskjellen fra den opprinnelige (for å skjule en skeiv søm :p ) Mønsteret er med utgangspunkt i onion 2009

Legg igjen en kommentar

