Kjole til mamma

Standard

Denne kjolen plukket mamma ut stoff til i jula (den lilla fleecen i allefall), så det har tatt litt tid å få den ferdig kan man si… ikke ble den sånn vi hadde avtalt heller 😉 Skulle egentlig være en helt vanlig fleecekjole med hette, men jeg hadde lyst til å prøve noe annet og siden jeg kjenner mottageren relativt godt tok jeg sjansen. Ble godt mottatt, men jeg må fikse litt på den for at den skal sitte enda bedre. Skal se om jeg klarer å overtale til litt actionbilder etterhvert siden jeg er hjemme på vinterferie nå 🙂

11.03: Oppdatert med actionbilder, dessverre litt dårlig kvalitet pga lite lys. Ikke så lett å se kanskje, men jeg har laget 2 innstnitt på ryggen for at kjolen skulle sitte bedre.


One response »

Legg igjen en kommentar

