Award/utfordring

Standard

Blogaward

Jeg har fått en blog award/utfordring fra prinsesse vilikke der jeg skal skrive 7 ting om meg selv, så her kommer det:

* Jeg er avhengig av sjokolade. MÅ ha….
* Jeg har endelig kommet i gang med trening igjen etter ca et halvt år med dårlige unnskyldninger
* Jeg har 4 grønne planter i stua og bare 1 som lever (muligens 2)
* Jeg er en rotekopp, men liker egentlig best å ha det ryddig. Bare så kjedelig å rydde…
* Jeg liker å lese bøker, og hører lydbok i bilen hver dag til og fra jobb
* Liker å lage god mat
* Jeg er utdannet musiker (trompetist)

Takk, prinsesse vilikke! Og jeg sender denne videre til…. (kommer etterhvert)

Legg igjen en kommentar

