siklesmekker

Standard

I jula holdt Aurora på og få noen hjørnetenner og siklet fryktelig masse. Jeg kunne ikke finne mer enn ei siklesmekke, som ganske fort ble våt, så jeg fant ut jeg måtte sy noen flere. Disse har fleece på baksiden og jersey-stoff fra diverse rester og gamle klær på fremsiden. 3 av de er gjort veldig enkelt, bare overlocket rundt og satte i trykknapp. En av de forsøkte jeg å vrenge og sy på stikning, men syntes egentlig de som bare var overlocket på retten ble finest… Enkelt og greit!

3 responses »

  1. Så kjekt å kunne bruke rester – de ble fine! Jeg lurte på å bruke noen gamle håndklerester – hvis jeg trenger siklesmekker (trenger sikkert det)

  2. Tilbaketråkk: 2010 in review « Bloggry’s Blog

Legg igjen en kommentar

