Hemmelig venn

Standard

Jeg henger som sagt ganske mye på et nettsted som heter sykroken, og der har jeg nå vært med på en runde med hemmelig venn 🙂 Til min hemmelige venn «toromor» sendte jeg blant annet en kosebukse:

Denne var til sønnen hennes på 1 år. Sønnen på 4 fikk et par hjemmestrikkede tovede nøstebarnvotter, og mammaen selv fikk diverse stoffer og litt annet snop 😉 (glemte å ta bilde av pakken før jeg sendte den)

Av min hemmelige venn fikk jeg dette:

De to pakkene inneholdt hjemmestrikkede smetteskjerf og rødneser til Matilde og Aurora:

Ungene syntes rødnesene var veldig artige, og Matilde satte den liksågodt på mens hun så på barne-tv:


Og stoffene ser sånn ut litt mer utbrettet:

Også fikk jeg et mønster på en veske! 🙂

Tusen takk for flott gave, tina f.

Legg igjen en kommentar

