Enda en vognpose ferdig!

Standard

Denne er til en gutt som heter Lukas 🙂 Den er sydd i blå kordfløyel på utsiden, med en applikert ape og navnet hans i et kult retrostoff fra Åhlens. Inni har den ullfilt som de fleste vognposene jeg syr. Dyna inni er dobbelt så tykk som jeg er vant til å sy i, så jeg var litt spent på om maskina og nålene skulle holde når jeg skulle sy igjennom alle lagene for å lage hull til seler… Men det gikk! (Eller… brakk 2 nåler før jeg fant ut at jeg skulle prøve med en tykkere en, da ;)) Posen blir nok god og varm i allefall! Sydd etter voksipose-prinsippet, men med glidelås i stedet for knyting.

002 - Kopi (13)

3 responses »

Legg igjen en kommentar

