Skjørt til mor

Standard

Forrige fredag skulle vi ut en liten gjeng damer i fra gata her, og da hadde jeg (som vanlig) ingen anelse om hva jeg skulle ha på meg, selv om klesskapet mitt er pinlig sprengfullt… Vel, jeg endte i allefall opp med å sy meg et høstskjørt. Det ble dessverre litt for stort så det satt ikke så godt som det skulle, men fungerte fint med litt lang topp… Tror kanskje jeg bare ender opp med å selge det hvis noen er interessert. (Det er vel str M tror jeg) Mønsteret er mitt eget.

002 - Kopi (11)

4 responses »

Legg igjen en kommentar

