Ferdig!

Standard

Da var kjolen min endelig ferdig!!! 🙂 Reiser på ferie torsdag, og da skal vi ikke hjem noe mer før bryllupet den 8. august, så hadde liksom deadline nå. Ble ganske fornøyd, og gleder meg til å ta den i bruk. Sitter som et skudd! Det er fordelen med å sy til seg selv, man kan tilpasse overalt 😉 Her kommer litt bilder, bare overse allergi-trøtt-i-trynet-looken min…

002 - Kopi (10)

003 - Kopi (8)

Er også et sjal til, men det hadde jeg ikke sydd ferdig da jeg tok bildet. Er ferdig nå, da 🙂

6 responses »

Legg igjen en kommentar

