Det store kjoleprosjektet

Standard

I forrige uke begynte jeg på et Stort prosjekt, nemlig å sy kjole til meg selv til vi skal i Bryllup i August… Har kommet et stykke på vei, men står litt igjen også, og siden jeg er på Gjøvik nå og frem til onsdag 8. juli har jeg kun 1 uke til å fullføre, for da reiser vi på ferie og blir borte frem til bryllupet. Jaja, det går vel på et vis! Får ta nettene til hjelp 😉 Kommer bilder og oppdatering her i bloggen etterhvert når jeg kommer hjem igjen.

Legg igjen en kommentar

