Glade 2. hand-klær!

Standard

I dag har jeg shoppet litt 2.hand klær til begge jentene på Os. Stakk innom en butikk jeg har gått forbi mange ganger på jobb og siklet litt utenfor som heter Milly-Molly-Mandy & Co. Lenke til butikken ligger under bloggroll til høyre på siden her. De har ikke bare 2.hand, altså. Masse andre kule klær som Katvig, Ida T og div. andre merker.

Endte opp med 2.hand sandaler til Matilde i oransje med hvite blomster. Hun ble kjempebegeistret da jeg kom hjem, og måtte gå litt i de med en gang 🙂

003

Hun fikk også en hjemmesydd kjole i oransje blomstret stoff, som hun selvfølgelig også ville ha på med en gang og poserte litt for fotografen

006

002

Til Aurora ble det en liten kjole/tunika (2.hand)

007

En hel oransje strikket dress (Litt sånn stygg egentlig, men ganske kul også hvis jeg klarer å finne noe kult tilbehør som kan dempe den intense fargen litt ;))

009

Det som også var litt artig med den dressen var at Aurora har en strikket jakke i omtrent akkurat samme fargen, som jeg også brukte da jeg var på den alderen (i 1976) Den brukes masse!

012

I tillegg ble det en Holly heldress på Aurora i myk bomull med lilla blomster på 🙂

Klær man blir glad av!

Legg igjen en kommentar

