Bare min

Standard

Sitter og funderer på om jeg skulle ha et eget merke på posene/klærne jeg syr. Har vridd hjernen i noen dager nå, men synes det er vanskelig. Når jeg har kommet opp med en god idè har jeg googlet det og funnet ut at noen andre allerede bruker det… Vanskelig. Noen gode ideer der ute? Kanskje jeg rett og slett skulle kalle det for «bare min»? Siden jeg aldri lager 2 helt like poser/plagg? Forslag mottas med stor takk!! og kanskje en liten «premie»? 🙂

Har forresten gjort ferdig begge de 2 vognposene jeg hadde nesten ferdig i forrige posten. Og nå har jeg fått noen flere posebestillinger… Men akkurat nå føler jeg for å gjøre litt annet enn vintervognposer, så nå skal det bli litt klær! De som har bestillt har uansett ikke fått barna som skal bruke posen enda, så ingen hast. :p

2 responses »

  1. Hei,
    så flink du er!!:)
    Så fine poser!!

    Synes det er kjæmpe ide å merke det du gjør som «Bare min»
    det var enkelt og ganske originalt;)

  2. heisann!
    De posene dine er knallfine.
    Innfall til navn: «minnesinn»? Det sa alltid snuppa mi når det var noe hun annså som sitt: «Dænna ær minnesinn».
    «bare min» er ett bra navn. Og gjenspeiler det du lager også.
    God Sommer!!

Legg igjen en kommentar

