Syhelg 2

Standard

Innimellom bursdagsfeiringer for Matilde som ble 4 år på tirsdag (Hipp hurra!) har jeg fått/tatt meg litt tid til å sy litt igjen 🙂 I kveld er det Vemundposen som nesten er ferdig. Bare igjen selehull og en søm for hånd på den også. Har jo ikke kommet noe lenger på Benjaminposen heller, da…

Sånn ble Vemundposen:

001 - Kopi (5)

Den har ullfilt på innsiden, tynn dyne mellom lagene og litt tykt bomullsstoff på utsiden som de andre vinterposene jeg har laget.

Jeg lager posene med en sånn oppbrett-klaff nederst som ligger under de to glidelåsdelene. Sånn sett blir det 2 lag «dyne» over, og posen blir veldig varm og god. Holdt i allefall veldig godt en hel Bergensvinter til Aurora.

Sånn ser den ut helt utbrettet: (Dette er Aurora sin pose)

002 - Kopi (6)

2 responses »

    • Kan ta opp bestilling, ja 🙂 Men kan være litt lang leveringstid nå siden jeg jobber også… Men så haster det vel ikke så voldsomt for dere enda heller? 😉 Bare send meg en mail om du har noen spesielle ønsker.

Legg igjen en kommentar

