Så var det altså over…..

Standard

Permisjonen min, altså. Begynte igjen forrige onsdag. 😦 Synes det har gått så fryktelig fort! Aurora har det jo fint hjemme med Magnus da, så det går jo egentlig helt fint. (Selv om jeg savner både henne og Matilde) Men skjønner ikke hvor tiden ble av?! Også er det uvant å måtte tenke på andre ting enn mating, soving, husarbeid og kanskje treffe noen naboer i ny og ne. Har virkelig koblet ut alt som har med jobb å gjøre det siste året… Plutselig skal jeg være tilstede for elevene mine også, ikke bare for familien min. Og ikke minst rekke alt mulig rart. I dag var jeg ferdig på jobb kl 1545, hentet Matilde i barnehagen 1615, amme og kaste i seg et par stykker grandiosa, og var avgårde igjen kl 1645 for å lede Gymlek for 3-4 åringer på Helldal skole. Hjemme igjen 1820, bade Aurora, amme og legge henne, bade og legge Matilde for så og sovne på sofaen kl 2030 😀 Helt ute av trening!!!

Jaja, det går seg vel til 🙂

2 responses »

  1. Fikk litt hjelp her til å avslutte plutselig. Men jammen e hverdagen plutselig litt langt unna kjenne æ. Må nyte de gode daga mens de vare. Det hørtes moro ut med gym lek da! Her har vi litt sånn uhøytidelig turn Var et par ganger på det, greit nok. Men på den andre siden har æ bestemt mæ for at æ skal vent med organiserte hverdager til de begynner på skolen. E gørt når hver ettermiddag er fylt. Håpe det går seg til med dåkk.Og nu e det jo plutseli ikke leng til dåkk kommer tilbake hit. Jippi!!!!

Legg igjen en kommentar

