Vognposer og sånn

Standard

Jeg tenkte jeg skulle dra frem den gamle symaskina etter min mormor i fjor høst og forsøke meg på en vognpose til Aurora. Det gikk bedre enn jeg hadde trodd og jeg fikk skikkelig blod på tann. Nå har jeg sydd 4 vinterposer og en buggysnuggle, en meitai + at jeg forsøkte meg på en bukse til Aurora her med litt restestoff. Det er utrolig gøy å sy, og jeg gleder meg til å prøve meg på enda mer. Kom over en nettside i dag og fikk masse inspirasjon til å prøve nye ting. Tror jeg må ta en tur på loppis eller fretex og finne noe kult stoff/gamle klær 🙂 Her er link til nettsiden: Shamu

Og her er det jeg har sydd selv vognpose 1

liten pose

Legg igjen en kommentar

