Stille lengde

Standard

I dag har jeg hoppet stille lengde. Sist jeg gjorde det var i 1991 tror jeg… De hadde nemlig fått sånn teppe man kunne hoppe stille lengde på i foajeen til SATS, og etter timen skulle man prøve det. Nå må jeg vel innrømme at jeg er litt konkurransemenneske av natur, så jeg kunne jo ikke la være 😉 Hoppet 2.05 meter. Om det er langt sånn i verdensmålestokk tviler jeg på, men det var lengst av de andre som var på SATS i kveld, og lengre enn instruktøren så da kunne jeg koste på meg å være litt kry. Grykry. hehehe… 😀

Legg igjen en kommentar

